Evită aceste greșeli când oferi cadouri promoționale

Produsele promoționale - Lumina USB

Cadourile promoționale sunt metoda perfectă de a oferi potențialilor clienți sau clienților pe care îi ai deja obiecte utilie pe care să le folosească în viața lor de zi cu zi. În același timp, aceste materiale promoționale pot mări popularitatea produselor sau serviciilor tale și ale companiei.

Cu ajutorul ofertelor promoționale, ai șansa de a-ți plasa firma direct în fața clientelei care te interesează. Însă, o simplă greșeală e suficient să îți afecteze negativ afacerea sau marca.

Mai jos sunt listate cele mai des întâlnite greșeli de care antreprenorii ar trebui să fie conștienți atunci când își întocmesc strategiile de vânzare.

Alegerea unui cadou promoțional nepotrivit

Afacerile trebuie să se asigure întotdeauna că obiectele promoționale pe care le aleg sunt adecvate pentru clientela lor astfel încât inițiativa de marketing să fie reușită.

Produsele promoționale
Powerbank este un cadou produsele promoționale

Din păcate, majoritatea companiilor au în vedere doar bugetul și nu obiectele în discuție. La urma urmei, clienții voștri se așteaptă să primească produse utile sau de valoare de la voi.

Lipsa unei mărci personalizate

O altă greșeală des întâlnită pe care nu trebuie să o faceți e să nu personalizați cadourile promoționale. Punerea mărcii e esențială dacă doriți să rămâneți în mintea clienților.

Video: Ce este brandingul?

Trebuie să căutați o modalitate semnificativă de a personaliza obiectele care nu implică doar punerea logo-ului sau numelui pe ele. Puteți pune, de exemplu, numerele voastre de telefon, URL-ul website-ului, adresa de e-mail, sau o reclamă pe produse.

Cadouri care nu oferă informații relevante

E imperativ pentru afaceri să personalizele detaliile pe care vor să le pună pe produsele promoționale astfel încât să se încadreze specificațiilor obiectului. Ultimul lucru pe ar trebui să-l faceți e să oferiți clienților calculatoare foarte stilate fără să le dați o idee cum să ia legătura cu firma voastră. Obiectele promoționale trebuie să conțină detalii relevante astfel încât să îmbunățească relațiile dintre voi și clienți.

Lipsa unui obiectiv

Fiecarea afacere trebuie să aibe un scop clar și concret în spatele fiecărei inițiative de marketing. O afecere trebuie să aibe și scopuri obiective rezonabile și cuantificabile astfel încât succesul sau eficacitatea inițiativelor să poată fi măsurate după încheierea lor. Când aveți un obiectiv clar, vă va fi mult mai ușor să alegeți un cadoul promoțional și o audiență pentru campania voastră de marketing. Succesul campaniei poate fi apoi determinat în funcție de noul număr de vizitatori pe website-ul vostru.

Lipsa unui plan de distribuție 

E foarte important să stabiliți cum veți distribui obiectele promoționale. Nu are sens să faceți comandă la sute de jachete sau mouse pad-uri dacă nu aveți nici cea mai mică idee cum să le distribuiți când veți face acest lucru. Puteți stabili să distribuiți obiectele promoționale la o expoziție, la un eveniment local sau la un bâlci.

Cadouri ieftine

Constrângerile bugetare vă pot împiedica să cumpărați obiecte promoționale de calicate pentru inițiativa voastră de marketing. Însă, asta nu înseamnă că trebuie să oferiți cadouri ieftine care pot avea un impact negativ asupra mărcii voastre. Puteți căuta întotdeauna produse mici dar atractive pe care le puteți oferi clienților fără a vă afecta bugetul.

Postări similare:

    None Found